Participation in the International Conference on ITO-2008 " Print
See the original article

Інститут дистанціного навчання презентував загальноуніверситетський проект «Електронна педагогіка», його представляли:
-  директор Інституту дистанційного навчання, проректор з дистанційної освіти та інноваційних технологій навчання професор Кудін А.П.,
-  завідувач лабораторії електронних засобів навчання, викладач кафедри інформаційно-комунікаційних технологій і електронних засобів навчання Жабєєв Г.В

  сертифікатсертифікат

 

 

 

 

 

 

Коло проблем, що було представлено  на конференції, включало наступні головні теми:

  1. Інноваційні технології в освітньому просторі дослідницького університету. Передбачувані теми:
    ·  Інформаційно-освітнє середовище дослідницького університету. 
    ·  Інновації системи освіти - основа формування єдиного інформаційно-методичного простору університету. 
    ·  Освоєння інноваційних освітніх технологій науково-педагогічними кадрами університету. 
    ·  Модернізація освітньої діяльності з урахуванням галузевої специфіки освіти, особливостей розвитку регіонів і регіонально-галузевих потреб в кваліфікованих кадрах. 
    ·  Модернізація науково-інноваційної діяльності на основі інтеграції науки, освіти і виробництва. 
    ·  Міжнародна діяльність університету.
     
  2. Перспективи використання інформаційної інфраструктури наноіндустрії у сфері науки і освіти. Передбачувані теми:
    ·  Роботи в рамках ФЦП "Розвиток інфраструктури наноіндустрії в Російській Федерації на 2008-2010 роки".
    ·  Формування кадрової інформаційно-аналітичної системи наноіндустрії.
    ·  Формування інформаційної інфраструктури наноіндустрії.
    ·  Участь в розробці програм навчання і популяризації знань у області нанотехнологій як єдиної технологічної культури нового століття.
    ·  Формування науково-освітніх комплексів у складі національної нанотехнологічної мережі.
     
  3. Підготовка кадрів вищої кваліфікації для сфери високих технологій. Передбачувані теми:
    ·  Підготовка кадрів вищої кваліфікації для сфери високих технологій на рівні бакалавріата.
    ·  Підготовка кадрів вищої кваліфікації для сфери високих технологій на рівні магістрату.
    ·  Підготовка кадрів вищої кваліфікації для сфери високих технологій на рівні аспірантури.
    ·  Інтеграція наукової і освітньої діяльності для підготовки фахівців з вищим утворенням всіх рівнів (бакалаврів з фундаментальною базовою підготовкою, фахівців, магістрів, аспірантів і докторантів) і виконання наукових досліджень і розробок світового класу.
    ·  Забезпечення взаємодії з академічним і галузевим секторами науки, включаючи залучення учених і фахівців даних секторів до викладацької діяльності.
     
  4. ІКТ в освітньому процесі. Передбачувані теми:
    ·  ІКТ в учбовому процесі освоєння природно-математичних і гуманітарних предметів;
    ·  Інформаційно-методичний простір і віртуальні середовища;
    ·  Додаткова освіта;
    ·  ІКТ в навчанні людей із спеціальними потребами.
     
  5. Забезпечення безпеки в наукових і освітніх телекомунікаційних мережах. Передбачувані теми:
    ·  Політика інформаційної безпеки.
    ·  Уразливість обчислювальних і освітніх систем.
    ·  Методи захисту інформації.
    ·  Методи захисту інтелектуальної власності.
    ·  Методи забезпечення достовірності оцінки результатів навчання.
     
  6. Цілі, зміст і методика викладання інформатики і ІКТ. Передбачувані теми:
    ·  теорія і методика викладання;
    ·  досвід викладання;
    ·  підвищення кваліфікації викладачів.
     
  7. Інтелектуальні технології в освіті. Передбачувані теми:
    ·  Бази знань.
    ·  Методи виявлення знань в інформаційних масивах.
    ·  Системи підтримки ухвалення рішень.

За матеріалами http://ito.su